2013. augusztus 26., hétfő

A TROMBITA, BILL BURNS

A TROMBITA, BILL BURNS
Kelj fel, hogy megismerkedj az elrendelt sorsoddal! Emelkedj fel erre a lakhelyre; erre az új megértés helyére, amely azzal a képességgel rendelkezik, hogy előhívja azt, amit eddig még nem láttál. Mert tudod, hogy Én előszólítom azokat, amelyek nincsenek, mint létezőket. És Én bizony megtettem ezt veled személyesen, és mindegyikőtökkel, mivel az elmúlt korszakok alatt írtam meg az elrendelt sorsodat erre az időre nézve. Gyere most, és újulj meg! Gyere most, hogy új erőre kapj a Szellemem mozgása által. Gyere most, és örvendezz abban, amit Én megtettem. Mert ez nem kis dolog volt, és nem is rejtett dolog. Mert ma tisztán látod az értelmed szemeivel, hogy Én a te oldaladon állok, hogy veled vagyok, és az ellenség hazugságai többé nem fognak tudni lebeszélni téged semmiről, a mai naptól kezdve. Az igém igazsága fog diadalmaskodni az életedben, és a Szellemem vezetése és útmutatása fog azon az ösvényen járatni téged, amit Én rendeltem számodra. Menj tovább előre! Ha lelépsz az ösvényről, akkor egyszerűen lépj vissza rá, és folytasd a vándorutadat. A hálaadás, a dicsőség és az Én munkám nagysága miatt az egész királyságban örvendezés fog zengeni. Gyere és lásd meg! Gyere és halld meg! Gyere és higgy! Gyere és újulj meg! Gyere most! Gyere Hozzám, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS
Egy látomásban két különböző férfit láttam, akik megpróbálták újra megélni valamelyik nagy jelentőségű eseményt az életükből, ebből az egyik egy lánykérés volt. Habár mindkét esetben nagy utat tettek meg, hogy minden részlet pontos legyen, még így sem tudták újra megragadni a pillanatot. Majd ezt hallottam: Még a leginkább dédelgetett emlékeidet sem tudod újra megélni. Hagyd el a múltat, és maradj jelen Velem, mondja az Úr. Semmit sem tehetsz annak érdekében, hogy újra éld vagy bármely részét megváltoztasd annak, ami már mögötted van. Viszont az életed hátralevő részében teljes életet tudsz élni, a királyságomnak odaszentelt élettel, és hálás szívvel.
Róma 13:11 De mindezt valóban tegyétek is, mert tudjátok az időt, hogy itt van már az óra, amikor fel kell ébrednetek az álomból. Hiszen most közelebb van hozzánk az üdvösség, mint amikor hívőkké lettünk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése