2013. augusztus 7., szerda

AZ Ő AKARATA!!

AZ Ő AKARATA!!

Hogy betöltessetek az Isten akaratának megismerésével minden szellemi bölcsességben és megértésben,hogy járjatok méltóan az Úrhoz, teljes tetszésére,minden jó cselekedettel gyümölcsöt teremvén és növekedvén az Isten megismerésében.
— KOLOSSÉ 1,9. 10.

Veszélyes, ha Szellemmel betöltekezett keresztények, akik az új szövetség alatt élnek, gyapjút tesznek ki. Ez a gyapjúzás abban a világban történik, ahol a sátán az isten. (2Kor. 4,4).
Amikor emberek így imádkoznak: „Istenem, ha Te akarod, hogy megtegyem ezt, akkor történjen meg ez és ez” — tulajdonképpen gyapjúzásnak minõsül. A sátánnak pedig mozgás tere van az érzékek világában. Istennek van ennél jobb módja a gyermekei vezetésére, mint ez a „vagy bejön, vagy nem” gyapjúzási módszer.Én csak attól kezdve hallottam errõl a gyapjúzásról, hogy átmentem a pünkösdi körökbe. Mialatt éppen egy gyülekezetet pásztoroltam, egy másik gyülekezet vezetõsége megkért, hogy próbáljam ki náluk a pásztorságot. Én prédikáltam náluk, és miután hazamentem, gyapjút tettem Isten elé. Azt mondtam:„Uram, gyapjút fogok kitenni. Ha százszázalékosan megválasztanak engem — ha minden szavazatot én kapok — akkor elfogadom a pásztorságot, mint a Te akaratodat.” A gyülekezet százszázalékosan megválasztott. El is mentem hozzájuk, és szépen félre is lettem vezetve! Õk ugyanúgy félre lettek vezetve.Mind ketten százszázalékosan eltévesztettük Isten akaratát!Visszatekintve most már tudom, hogy egész idõ alatt volt valami figyelmeztetés a szellememben, de nem hallgattam rá.

Megvallás: Imádkozom, hogy betöltessem az Isten akaratának megismerésével minden szellemi bölcsességben és értelemben, hogy járjak méltóan az Úrhoz, teljes tetszésére,minden jó cselekedettel gyümölcsöt teremjek és növekedjek az Isten megismerésében.
/Kenneth Hagin-Hitünk tápláléka napi adagokban/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése