2013. augusztus 31., szombat

Az Úr azt mondja,

Az Úr azt mondja, hogy hatalmat adtam nektek az Én nevemben, és fennhatóságot adtam nektek az ellenség minden ereje fölött, és semmi sem árthat nektek, semmiképp sem. Mint ahogy Pál is lerázta a kígyót, ami rátapadt, hogy megölje, nektek is megadtam a hatalmat, hogy lerázzátok azt, ami ellenetek jön azért, hogy lopjon, öljön és pusztítson. Az ellenség támadása nem fog elpusztítani benneteket. A mérge nem fog megölni benneteket. Az ok nélkül való átok nem száll rátok, amint felkeltek az Én hatalmammal. Azt a hatalmat, amit Én adtam át nektek, nem tudjátok a természetes elmétekkel megérteni. Azt a fennhatóságot, amit nektek adtam, nem lehet értelemmel felfogni. Vegyetek hatalmat minden fölött, ami ellenetek jön az életetekben. Vegyetek hatalmat minden fölött, ami a családotokat és a szolgálatotokat támadja. Vegyetek hatalmat minden fölött, ami az elrendelt sorsotok ellen támad. Vegyetek hatalmat a hamisság fölött a városaitokban, az államotokban és a nemzetetekben.

Egy pálcát tettem a kezedbe, és kardot a szádba, ami az Én szavam. Fennhatóságot és hatalmat adtam minden helyzet fölött, amivel szembetalálod magad.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése