2013. augusztus 31., szombat

NEKEM AZ ÉLET KRISZTUS. Filippi 1.21.

NEKEM AZ ÉLET KRISZTUS. Filippi 1.21.
Az életem Krisztus nélkül csak egy biológiai élet. Amikor megtértem és újjászülettem, akkor döbbentem rá, hogy az addigi életem csak egy gondosan elleplezett halál volt, amely Isten szemében teljesen értéktelen. Jézus felém való szeretete egy új élet alapja lett, mert közel vont az Atya szívéhez. Amikor Jézus közli az irgalmát az ember felé, akkor Isten fel nem fogható szeretetéből Önmagát adja oda, hogy az értéktelen semmi létemet kicserélje az Ő örökkévaló és teljes Életével. Ez az új Élet, amely kiáradt belénk, kizárólagosan csak Istenből tud táplálkozni, a világban és sehol máshol nincs ennek forrása, csakis Krisztusban. Ezért ha nem csatlakozol rá a mennyei erőforrásra, ha nem vagy kapcsolatban napi szinten az Élettel, akkor elkezdesz haldokolni és ettől van annyi depressziós, reménytelen, lelki beteg keresztény. Sokan mondják, hogy Jézus átérzi és azonosult a gyötrődéseinkkel. Igen ez igaz, de tudni kell, hogy mikkel. Jézus soha nem volt depressziós /szomorú igen/, soha nem volt reménytelen, és semmi efféle nem gyötörte, mert Istenben nincsenek meg ezek az érzések, ezért kell újra és újra tudatosítani és megvallani az Igét, hogy "Élek többé nem én, hanem él bennem a Krisztus" mert ha vele azonosulsz és megfeszíted az ótermészetedet, akkor el fognak tűnni belőled a saját magad által generált, vagy a sátán által rád nyomott életérzések. Krisztusban pedig tudjuk, hogy teljes öröm van. Ha az életednek tartalma Krisztus, akkor csak Belőle és Neki élsz. Ő az örömöd elsődleges kiapadhatatlan forrása, meg tudod ízlelni és látni, hogy milyen jó az Úr. Krisztus az Életerőd, Aki mindenre képessé tesz. Életcéloddá is az kell hogy váljon, hogy Őt megláthasd és mindent ennek kell alárendelni. Vajon ilyen a hívő életed, vagy még mindig magad körül forogsz?  Ha valóban Krisztus az életed, akkor felesleges aggódnod, mert tudod, hogy egy örökké tartó Élet birtokosa vagy. A régiek elmúltak, íme minden újjá lett! ÁMEN ((Gyógyító Jézus ))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése