2013. május 6., hétfő

HÁLÁT ADOK NÉKED ATYÁM

ATYÁM! Hálával teljes szívvel jövök ma is szent jelenléted elé! Megköszönni szeretném ezt a csodálatos szép hétfői napot, hogy felébredtem, és szólhatok Hozzád. Köszönöm, hogy kegyelmedben és szeretetedben részesítesz, és hogy Atyámként szerethetlek. A mi Urunk Jézus nevében. Hálát adok, mert kegyelmedbe fogadtál Istenem, és megadod a mai napon is mind azt a szeretetet és áldást az életemben amit Jézus már megszerzett számomra. Te vagy az én mennyei kiapadhatatlan forrásom Uram, Te töltesz be ma is erővel. Megáldod az egészségemet ezért az egész testem megújul, mert bennem a Te teremtő erőd, amely megújítja az én halandó testemet, minden napon a Te Szellemed által. Uram Jézusom, Te vagy az én pásztorom ezért a mai napon sem szűkölködöm. Jézusom Te szegénnyé lettél érettem, hogy én bőségben élhessek. A szegénység helyett gazdagságot, a betegség helyett egészséget, a halál helyett örök életet adtál.Áldott vagyok bejöttömben és áldott vagyok kimenetelemben. Áldást parancsol mellém az Úr mindenben, amire ráteszem kezemet, és megáld engem azon a földön amelyet az Úr az én Istenem ád nékem. Atyám Jézus nevében, kérlek áld meg az én testvéreimet, töltsd be az ő szükségeiket is. Adj terített asztalt mindnyájunk részére. Érintsd meg a betegeket, és töröld le a könnyeket. Add az öröm könnyeit a megfáradtak szemébe és emeld fel őket mint a Te csodálatos gyermekeidet. Köszönöm Atyám, hogy szólhattam Hozzád Jézus nevében. Legyen meg a Te akaratod az én életemben a mai napon is! ÁMEN!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése