2017. július 10., hétfő

ima

Ima a Szent Szellem keresztségért
Mennyei Atyám, én a Te gyermeked vagyok, mert hiszem a szívemben, hogy Jézus feltámadt a halálból, és én vallást tettem Jézus Krisztusról, mint életem Uráról és Megváltójáról.
Jézus azt tanította, hogy a Mennyei Atya mindazoknak örömmel adja a Szent Szellemet, akik kérik Tőle. Ezért Jézus nevében kérem most Tőled, tölts be, keresztelj meg a Szent Szellemeddel.
Köszönöm, hogy minden imámat meghallgatod és megválaszolod. Ezért hittel vallást teszek arról, hogy Szent Szellemmel betöltekezett keresztény lettem. Ennek jeleként nyelveken fogok szólni, ahogy a Szent Szellem adja a kiejtést, Jézus nevében.
Köszönöm Neked Mennyei Atyám, hogy a Szent Szellem örökre bennem lakik és velem marad. Atyám, köszönöm a mennyei erőt, mellyel betöltöttél, felruháztál. (Luk. 24:49.)
Köszönöm az Igazság Szellemét, a Vigasztalót, aki elvezérel minden igazságra. (Ján. 16:13.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése