2013. április 3., szerda

Édes menyei atyám


SZERETŐ, gondviselő, Teremtő, Abba Édesapukám! Ki tárom a szívem, lelkem a Te hatalmas jelenléted előtt. Hogy fényed átragyogja az egész bensőmet, hogy átmossál a Te hatalmas keneteddel a Szent Szellemed által. Érints meg és áraszd rám mind azt a hatalmas áldást amit nekem szántál. Szeretlek! Megszűnik a világ és minden más létezni, mert Te most velem vagy, és érezni, ölelni akarlak. Csak arra vágyom, hogy érezzelek, és még erősebben érezzelek. Hogy szinte eggyé váljak Veled. Csak ennek a pillanatnak akarok élni, és nem akarom, hogy véget érjen. A szívem megnyitottam teljesen Neked, vizsgáld át, és kiolvashatod belőle, hogy mekkora tűzzel ég érted Jézusom. Te vagy a mindenem, az életem, Te vagy a testemben a szívdobbanás. Egész bensőm csak Téged áld. Le borulok a térdeimre, hogy még jobban megalázzam magamat a Te fényes, gagyogó jelenléted előtt. A szemeimet örömkönnyek töltik el, mert érezlek, és tudom, hogy most itt állsz mellettem. A szemeimmel nem látlak, de a szellememben érezlek és ez elég nekem. Engedd meg, hogy elmondjam, mennyire hálás vagyok Neked mindenért. Te Nélküled már régen elvesztem volna. De Te annyira szerettél, hogy megmentettél. Uram miért szeretsz engem ennyire? Soha nem fogom ezt megérteni. Csak minden pillanatban megköszönni, azt a hatalmas kegyelmedet amit rám árasztasz. ÁMEN!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése