2013. április 11., csütörtök

Szerelmes Levél Atyádtól !


Szerelmes Levél Atyádtól !


Gyermekem….
Lehet, hogy te nem ismersz engem, de én mindent tudok rólad. Azt is tudom,hogy pontosan mikor ülsz le,és mikor állsz fel. Minden utadat jól ismerem, még a hajszálaid is mind számon vannak tartva, mert saját magam hasonmására teremtettelek téged. Anélkül,hogy tudnád, Énbennem élsz,mozogsz,létezel. Az én nemzetségem vagy. Mielőtt megformáltalak az anyaméhben, már ismertelek. Kiválasztottalak magamnak, a teremtés kezdetén. Nem véletlen az életed, mivel teljes egészében minden tetted le van írva a könyvemben. Én határoztam el pontosan  a születésed idejét, és azt is, hogy hol fogsz élni.
Hamisan képviseltek azok,akik nem ismernek engem. Nem vagyok tartózkodó, sem haragos, hanem  teljes szeretettel tekintek rád. Vágyom arra, hogy szeretettemmel elhalmozzalak. Csupán azért, mert a gyermekem vagy és én Atyád vagyok.Többet adok neked, mint valaha földi apádtól kaphatnál, mert én vagyok a tökéletes Apa. Minden jó ajándék számodra, amelyet elfogadsz, az én kezemből ered, mert  mindenben gondoskodom rólad és ellátlak mindazal, amire szükséged van. A jövődre vonatkozó terveim mindig reménnyel vannak teli.
Mert örök szeretettel szeretlek téged. Annyiszor gondolok rád, mint ahány homokszem van a tengerparton. Sose unok bele abba, hogy jót tegyek veled, mert az én kincsem vagy. Teljes szívemmel és lelkemmel  vágyok arra, hogy örök életet adjak neked. És én hatalmas és csodálatos dolgokat akarok mutatni neked. Megtalálsz, ha teljes szíveddel keresel engem. Gyönyörködj bennem és megadom szíved kérését, mert én adtam neked azokat a kívánságokat. Mindent megteszek érted, sokkal bőségesebben, mint ahogy azt elképzeled, mert én vagyok a leghűségesebb bátorítód.
Az Atya vagyok, aki minden nyomorúságodban megvigasztal. Amikor a szíved megtört, akkor vagyok közel hozzád. Mint ahogy a pásztor karjára gyűjti  a bárányát, a szívemhez közel, úgy hordoztalak téged. Egy nap minden könnyet letörlök a szemeidről, és megszabadítalak az összes földi  fájdalomtól.

Szeretettel, Édesatyád,
a Mindenható Isten.

Atyád vagyok, és fiamként szeretlek, mint ahogyan Jézust szeretem. Mert Jézusban láthatod, hogy mennyire szeretlek.Ő és Én, egyek vagyunk. Ő azért jött, hogy bebizonyítsa, hogy én veled vagyok és nem ellened, és hogy elmondja, nem tulajdonítom neked vétkeidet. Jézus azért halt meg, hogy egymással megbékéltessünk.
Az Ő halála volt a szeretetemnek legmélyebb kifejezése. Feladtam mindent, amit szerettem, azért, hogy megnyerjem a te szeretetedet.
Ha befogadod fiamat, Jézust, úgy engem fogadsz be.
Soha, semmi nem választhat el téged az én szeretetemtől. Gyere haza, és a legnagyobb ünnepséget rendezem a te tiszteletedre, amelyet a mennyország valaha is látott.
Én mindig Atya voltam, és mindig Atya leszek.
Az én kérdésem ez: Leszel-e te a gyermekem?
várok rád.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése