2013. július 24., szerda

HOGYAN TED HEJÉRE AZ ÖRDÖGÖT

 Hogyan tedd helyére az ördögöt. 

Tragikus, amikor az emberek befogadják Jézust a szívükbe, mint megváltójukat és soha nem aratnak győzelmet az életükben itt ezen a földön. Jézus nem azért adta életét értünk a kereszten, hogy alig tudjunk megélni, és harcoljuk végig az életünket, amíg be nem kerülünk a Mennybe. Ő azért jött, hogy életünk legyen és örüljünk!

Jn 10:10 A tolvaj csak azért jön, hogy lopjon, öljön és pusztítson: én azért jöttem, hogy életük legyen, sőt bőségben éljenek."

Az ördög lopni, ölni és pusztítani akar, ez az egyedüli célja. Az ördög hazug, gazember, pusztító, irányító, manipuláló és vádló. Mindent elszed tőled és nem akarja, hogy bárminek is örülj. Ő e világ gonoszságának forrása.

Mi adta meg a gonosznak, hogy fölénybe kerüljön az életembe?
Sok-sok évig eljártam gyülekezetbe minden vasárnap, és nem jöttem rá, hogy az ördög a probléma az életemben! Olvastam róla a Bibliában és tudtam, hogy volt egy kis vitája Jézussal, de azt tényleg nem fogtam fel, hogy ez direkt módon hat az életemre! Mint a legtöbb ember azt hittem, hogy problémáimat az élet hozza, és nap mint nap meg kell hogy zavarjanak, bízva abban, hogy megoldom őket.

Meg voltam tévesztve!
Azt hittem, hogy nekem csak egy másodosztályú életem lehet, mert az apám bántalmazott engem. Amikor hibát követtem el mindig azt hittem, hogy Isten dühös rám, és meg kell dolgoznom azért, hogy visszakerüljek a jóságos kegyelmébe. Istentelenségnek éltem meg, ha nem éreztem magam bűnösnek, szellemileg mindig rosszul éreztem magam. Sajnálatos volt, úgy éreztem soha nem tudok túllépni a múltamon. Semmit nem tudtam a megigazultságról, nem volt békességem, örömem, nehéz volt velem kijönni. Hetente eljártam a gyülekezetbe, de nem tudtam hogyan éljek keresztény életet.

De végül is megleltem az igazságot!
Hogyan fog téged az igazság szabaddá tenni?

Látod, hogy az ördög valóságos. Mindenkinek és mindennek ellene van, aki a megigazultságért, a békességért, a szeretetért, az örömért, a nagylelkűségért, a szánalomért, a kedvességért van. Határozottan ellenzi szellemi növekedésünket és előrehaladásunkat. Nagyon figyelnünk kell rá, hogy megértsük a stratégiáját, hogy mindig egy győztes, és ne pedig egy harcos életünk legyen. 
Isten Igéje erős fegyverünk, ezt kell használnunk az ellenség legyőzésére. Az Ige megmutatja nekünk kik vagyunk Krisztusban, megmutatja hogy csatáinkat győztes pozícióban és nem pedig a győzelemért vívjuk !!! Ezzel azt akarom mondani, hogy nekünk nem arra kel törekedni, hogy megszerezzük a győzelmet, mert mi már győztesek vagyunk Krisztusban !!!

Néhány Ige, amely alátámasztja azt az igazságot:

1Ján 4:4 Ti Istentől valók vagytok, gyermekeim, és legyőztétek őket, mert nagyobb az, aki bennetek van, mint az, aki a világban van.
Róm 8:37 De mindezekkel szemben diadalmaskodunk az által, aki szeret minket.
Kol 1:13 Ő szabadított meg minket a sötétség hatalmából, és ő vitt át minket szeretett Fiának országába,
Lk 10:19 Íme, hatalmat adtam nektek, hogy kígyókon, skorpiókon tapodjatok, és az ellenség minden erején, és hogy semmi se árthasson nektek.

Az Úr Igéje a mi védelmezőnk. Ismernünk kel, szeretnünk kell, engedelmeskednünk kell neki, és használnunk kel, amikor az ellenség ránk támad! Éppen úgy, mint ahogy Jézus szólta Isten Igéjét, nekünk is ki kell mondani Isten Igéjét az ellenség hazugságaival szemben! (Luk.4:4) Ahogy ezt teszed, az igazság szabaddá tesz téged! (Ján. 8:31-32)

Arra akarlak bátorítani benneteket, hogy egy energikus, és ne egy passzív keresztény életet éljetek. Amikor az emberek semmit sem tesznek, akkor veszi át a gonosz az irányítást! De amikor aktívan azt választjuk, hogy tanulmányozzuk Isten Igéjét, és eltökéljük magunkat, hogy bízunk annak igazságában, akkor az elhozza a szabadságot, szabaddá válunk, hogy egy győztes, bővölködő életet éljünk a Krisztusban!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése