2013. július 13., szombat

Ne feledkezz el az áldásokról

Ne feledkezz el az áldásokról

Mert a mi pillanatnyi könnyű megpróbáltatásunk igen nagy örök dicsőséget szerez nékünk.
- 2 Korinthus 4:17

Könnyen előfordul, hogy a szellemi szemünket olyan erősen az életünkben lévő problémákra szegezzük, hogy az áldás teljesen elkerüli a figyelmünket. Ennek következtében olyan helyzeteket szenvedünk végig, amelyekben örvendeznünk kellene.
Megmondom, mire gondolok. Nem régen ennek a szolgálatnak szörnyű pénzügyi nyomással kellett szembenéznie. Hitben ellenálltam a nehézségeknek. Harcoltam ellenük az Igében és imában.
Amit nem ismertem föl, a következő volt: akkor, amikor a problémák olyan nagynak tűntek, az áldások még nagyobbak voltak. Ez a szolgálat gyorsabban növekedett, több ember felé szolgált, több levelet írt, több kiadvány jött ki a nyomdából, több tanítókazettát küldött ki, mint valaha! Az áttörés ideje volt… az örvendezés ideje volt. De ezt nem tudtam, mert a gondolataimban túlságosan el voltam foglalva a problémákkal.
Olyan „csőlátásom” volt, hogy csak a nyomást láttam, és nehéz időket szenvedtem végig, amikor a győzelmet kellett volna kiáltoznom.
Azonban hála Istennek, Ő felébresztett engem, mielőtt ennek vége lett volna. Ráébresztett az áldásokra, és emlékeztetett arra, hogy a problémák átmenetiek, vagyis változásnak vannak kitéve, de Isten és az Ő győzelemszava (Igéje) egyáltalán nincsenek kitéve a változásnak!
Ha mostanában nehéz időket szenvedtél végig, akkor ébredj rá a körülötted lévő áldásokra. Sokkal hatékonyabb leszel a problémák elleni harcban, ha Istennek adod a dicsőséget a megoldásokért, amelyeket Ő már megadott. Vedd le a szemedet a problémáról, és nézz körbe. Hamarosan a győzelmet fogod kiáltozni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése