2015. január 5., hétfő

„Ne félj tőlük, mert én veled leszek…

Bizonytalannak érzed magad? (1)
„Ne félj tőlük, mert én veled leszek…” (Jeremiás 1:8)

Jeremiás azt írja: „Így szólt hozzám az Úr igéje: Mielőtt megformáltalak az anyaméhben, már ismertelek, és mielőtt a világra jöttél, megszenteltelek, népek prófétájává tettelek. De én ezt válaszoltam: Ó, Uram, Uram! Hiszen nem értek a beszédhez, mert fiatal vagyok! Az Úr azonban ezt mondta nekem: Ne mondd, hogy fiatal vagy, hanem menj, ahova csak küldelek, és hirdesd, amit csak parancsolok! Ne félj tőlük, mert én veled leszek, és megmentelek! – így szólt az Úr. Azután kinyújtotta kezét az Úr, megérintette a számat, és ezt mondta nekem az Úr: Én most a szádba adom igéimet! Lásd, én a mai napon népek és országok fölé rendellek, hogy gyomlálj és irts, pusztíts és rombolj, építs és plántálj! … mert gondom van rá, hogy igémet beteljesítsem.” (Jeremiás 1:4-12). Túl nagynak tűnik számodra a munka, amire elhívást kaptál? Ha magadra vagy utalva, valóban az, de nem lehetetlen, ha Istent is beleszámítod! Nem egyedül dolgozol, Isten veled van. Akár gyomlálni, akár építeni kell, Aki elhívott, felkészít, megerősít és sikert ad neked. Nem tévedett, amikor téged választott. Azt mondod: „Bárcsak olyan képzettségem, tehetségem és tapasztalatom lenne, mint X. Y.-nak.” Ha Isten őt akarta volna, akkor őt választotta volna, de ő téged választott. Csak légy önmagad, bízz Istenben, és minden jól fog alakulni számodra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése