2014. június 14., szombat

Üzenet

Szeretteim! Én, vezetlek titeket.
Minden helyzetben megmutatom, hogy mit kell cselekednetek.
Ne féljetek. Ha nem is láttok engem, akkor is ott vagyok.
Veletek vagyok a világ végezetéig.
Felkészítelek a harcra benneteket. Abszolút győzelemre.
Sok fát ki fogok vágni, évek óta öntözöm, táplálom, metszem,
semmit nem ér nekik, nem figyelnek rám.
Kiváltképpen való, gyönyörű gyümölcsökkel teljes fáknak terveztem őket.
Én mindent megtettem azért, hogy ez így legyen.
Nézem, nézem a fáimat, de nincs rajtuk semmi.
Élvezik az áldásaimat, az élő vizet, a napfényt, a megfelelő körülményt,
Amit biztosítottam a számukra. Szépek, kövérek a szemnek tetszőek,
de gyümölcstelenek.
Egyetlen embernek sem engedem meg, hogy a saját erejéből tudjon gyümölcsöt teremni.
Sok mindent tesznek, de az erőlködéseikkel az Én dicsőségemet csorbítják.
Ami az enyém az, az enyém, azt másnak nem adom.
Fejszémet az ilyen fák gyökerére vetem és újakat ültetek a helyükbe, akik
bőséges termésre alkalmasak, ontják magukból az áldást, amit tőlem vettek.
A terméktelenek magukban bíznak, a termőek bennem.
Hagyjad rám magad és elvégzem, hogy sok gyümölcsöt teremj!
Képzeljétek el, ha a gyümölcsfa ugrálna a kertben, hogy teremni akarok, teremni akarok.
Rossz magból rossz fa nő, ehetetlen gyümölccsel, vagy terméktelen.
A jó magból teremhet jó gyümölcs.
Vigyázzatok és imádkozzatok, engedjétek át az életeteket nekem, hogy teljesen
átformálhassam, megtisztítsam, beoltsam, termővé tegyem.

Szeretlek benneteket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése