2014. február 26., szerda

1Ján 4:16 Az Isten szeretet; és aki a szeretetben marad, az Istenben marad, és az Isten [is] ő benne. Isten maga a szeretet . mondja a Biblia.Tehát a szeretetet egyedül töle lehet megtanulni. Hiszen ö maga a szeretet, a természete a viselkedése ,a döntései, a reakciói, a véleménye minden szeretet. Tehát ha szeretni akarunk megtanulni akkor öt kell figyelni. Ö hogyan viselkedik bizonyos helyzetekben.Az elsö ami nagyon szembetünö, mindig megtalálható. Akármikor segitségül hivod öt ö megfelel, azonnal válaszol. A másik hogy a neve, „az aki jelenl van,” vagyis mindig jelen van .1Móz 28:15 És íme én veled [vagyok], hogy megőrizzelek téged valahova menéndesz, és visszahozzalak e földre; mert el nem hagylak téged, míg be nem teljesítem amit neked mondtam.Jézus is valami ilyent mondott: Ő mondotta: Nem hagylak el, sem el nem távozom tőled; Zsid 13:5 Tehát a szeretet a megtalálhatóság. Mindig számithat rád akit szeretesz. Bátran hozzád fordulhat és megkérhet bármire, ami töled telik segiteni fogsz. Ez a szeretet egyik jele.Milyen fontos ez a családban. Hogy a gyerekek éa a házastársak ebben az édes bizalomban élhessenek, hogy a másik szeret, tehát mindig velem lesz és el nem hagy engem el nem távolodik tölem. Nincs elválás, nincs dacos nem beszélek, hanem mindig jelen vagyok. Készség van bennem, hogy ott legyek és számithassanak rám. Ha ebben a biztonságban nöhetnének fel a mai gyerekek sokkal magabiztosabbak, türöképességüek , stresshelyzetet jobban türö fiatalok lennének. Hiszen a szeretet épit ...vagyis ez épiti a kapcsolatokat, a személyiséget, a test fizikai állapotát.Mindannyiunknak szükségünk van erre a biztonságra. Aki ezt felismerte az kezdje ugy hogy ö maga fog ugy szeretni mint Isten. Megtalálható, el nem megy, mindig készséggel segit, és ezt ki is mondja ,rendszeresen biztatja a másikat hogy ebben bizhat, mert ez fogja tenni, és nem változtat a kimondott szaván hanem ahhoz tartja magát, mert azért mondta ki. Ez a szeretet tehát hogy megtalálható vagyok, jelen vagyok, segitek el nem hagylak sem el nem távolodom töled. Ez az isteni szeretet, és akinek nincs kérje istentöl ö adni fog ilyen szeretetet. És máris be tudjuk tölteni az igét. Szeresd felebarátodat mint magadat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése