2013. október 27., vasárnap

Isten Gyógyszere-Ima önmagadért

2013. október 27., 20:48
Filippi 2:10 Ma szólok a betegségekhez. Kihirdetem nekik, hogy le kell borulniuk az Úr Jézus hatalmas neve előtt.
Lukács 10:19 Isten Szava kijelenti, hogy semmi nem fog ártani nekem. Pusztulást parancsolok minden kórokozónak és vírusnak, amely megérinti a testemet. Megparancsolom minden szervemnek, sejtemnek, izmomnak és szövetemnek, hogy működjön Isten teremtési szándéka szerint. Semmi sem működhet bennem rosszul.
Máté 8:17 Ma szólok a testemhez. Kijelentem neki, hogy hatalmam van felette és megparancsolom neki, hogy működjön Isten teremtési szándéka szerint.
1 Péter 2:24 Úr Jézus, Te elhordoztad bűneimet és betegségeimet, ezért ma már szabad vagyok ezektől. Amikor elszenvedted betegségeimet, meggyógyultam a sebeidben.
Zsolt. 107:20 Jézus hordozta  betegségeimet és elviselte fájdalmaimat. Ezért nem adok helyet magamban a fájdalomnak és a betegségnek, hiszen Isten kiküldte a Szavát és meggyógyított engem.
Galata 3:13 Krisztus megváltott engem a törvény átkától, amikor átokká lett értünk. Jézus vére áramlik a véremben, helyreállítva az életet és az egészséget.
Most, a Te Szavadba vetett  hittel igényelem a testem gyógyítására tett ígéretedet Uram, és köszönöm, hogy a betegség forrását tönkretetted, tehát Jézus ígérete értelmében meggyógyultam.
Jézus Krisztus nevében parancsolom a betegségnek, hogy távozzon, és minden tünetnek, hogy szűnjön meg Jézus Krisztus nevében.
ApCsel. 10:38 A szavadon foglak, Uram, ezért megdorgálom az ellenséget amely a betegségemet okozta. Ellene állok a Sátántól jövő elnyomásnak és megparancsolom ennek a betegségnek, hogy távozzon.
Jézus bennem élő kegyelme, élete meggyógyít minden betegségből, és bűntől. Megváltott vagyok. Meggyógyultam. Szabad vagyok.
Köszönöm Atyám, hogy testem minden sejtje engedelmeskedik a Szavadnak, amelyátitatja a testemet a fejem tetejétől a talpamig. Megvallom, hogy  Isten Beszéde testté válik bennem.
A gyógyulás az enyém, mert Jézus kifizette ezért az árat kétezer évvel ezelőtt. Már nem kell betegen élnem. Kinyilvánítom, hogy szabad vagyok.
Atyám, nagyon hálás vagyok azért, hogy beteségeimet ugyanúgy nem kell már hordoznom, mint a bűneimet, mert kijelentetted nekem Krisztust.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése