2014. január 7., kedd

Hogyan celekedj

Az Úr adjon tisztánlátást nekünk az Ő Igéje szerint, ami a Kőszikla! A legfontosabb megcselekedni az Úr beszédeit és parancsolatait! 2János 1,6: "És ez a szeretet, hogy járjunk az ő parancsolatai szerint. Ez a parancsolat, amint kezdettől fogva hallottátok, hogy abban járjatok." 1János. 3, 22-24: "És akármit kérjünk, megnyerjük tőle, mert megtartjuk az ő parancsolatait, és azokat cselekedjük, amik kedvesek előtte. Ez pedig az Ő parancsolata, hogy higgyünk az Ő Fiának, a Jézus Krisztusnak nevében, és szeressük egymást, a mint megparancsolta nekünk. És aki az Ő parancsolatait megtartja, az Őbenne marad és Ő is abban; és abból ismerjük meg, hogy bennünk marad, abból a Szellemből, amelyet nekünk adott." János 15,4: "Maradjatok én bennem és én is ti bennetek. Miképpen a szőlővessző nem teremhet gyümölcsöt magától, hanem ha a szőlőtőkén marad; akképpen ti sem, hanem ha én bennem maradtok." János 15,10: "Ha az én parancsolataimat megtartjátok, megmaradtok az én szeretetemben; amiképpen én megtartottam az én Atyámnak parancsolatait, és megmaradok az ő szeretetében." Meg kell cselekedni Isten beszédeit ahhoz, hogy legyen értelme annak, hogy foglalkozunk vele! A következő igék pedig alátámasztják azt, amit én mondtam a szívvel kapcsolatban: Jeremiás 17, 9-10: "Csalárdabb a szív mindennél, és gonosz az; kicsoda ismerhetné azt? Én, az Úr vagyok az, aki a szívet fürkészem és a veséket vizsgálom, hogy megfizessek kinek-kinek az ő útjai szerint és cselekedeteinek gyümölcse szerint." Ezek a szavak durvák és a végső stádiumról szólnak, de ez a következménye annak, ha a szívünk irányít, ezt használja ki a Sátán, a szívünk rossz megítélésein keresztül támad, észre se vesszük és rá hallgatunk: Jelenések 2, 19-23: "Tudom a te dolgaidat, és szeretetedet, szolgálatodat, és hitedet és tűrésedet, és hogy a te utolsó cselekedeteid többek az elsőknél. De van valami kevés panaszom ellened, mert megengeded amaz asszonynak, Jézabelnek, aki magát prófétának mondja, hogy tanítson és elhitesse az én szolgáimat, hogy paráználkodjanak és a bálványáldozatokból egyenek. Adtam neki időt is, hogy megtérjen az ő paráználkodásából; és nem tért meg. Íme én ágyba vetem őt, és azokat, akik vele paráználkodnak, nagy nyomorúságba, ha meg nem térnek az ő cselekedeteikből. És az ő fiait megölöm halállal; és megtudják a gyülekezetek mind, hogy én vagyok a vesék és szívek vizsgálója; és mindegyikötöknek megfizetek a ti cselekedeteitek szerint." Ezt mondja az Ige azokról, akik a testük és a lelkük kívánságai szerint élnek, és azoknak engedelmeskednek inkább, nem Isten Igéjének érzékieknek nevezi őket: Júdás 15-19: "Hogy ítéletet tartson mindenek felett, és feddőzzék mindazok ellen, akik közöttük istentelenek, istentelenségüknek minden cselekedetéért, amelyekkel istentelenkedtek, és minden kemény beszédért, amelyet az istentelen bűnösök szóltak Ő ellene. Ezek zúgolódók, panaszkodók, a maguk kívánságai szerint járók; szájuk kevélységet szól, haszonlesésből személyimádók. Ti azonban, szeretteim, emlékezzetek meg azokról a beszédekről, amelyeket a mi Urunk Jézus Krisztus apostolai mondottak. Mert azt mondták nektek, hogy az utolsó időben lesznek csúfolódók, akik az ő istentelen kívánságai szerint járnak. Ezek azok, akik különszakadnak, érzékiek, kikben nincsen Szent Szellem." Tegyük Isten Igéjét, az Atya akaratát a szívünk és testünk minden vágya elé, minden álmunk elé, minden érzelmünk elé, minden elképzelésünk elé, minden bizonyosságunk elé, a lelkünk és szívünk elé is, és így szenteltessék meg a Jézus Krisztus neve bennünk és közöttünk! Mindörökké! Ámen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése