2014. május 28., szerda

Te ott aki éppen szomorú vagy és
a szívedet kétségek gyötrik. Tárd
ki teljesen a szíved ajtaját az én
szeretetemre,mert örömöt és
meggyôzôdést viszek ma a
szívedbe,az én minden szeretet
felûlmúló szeretetemet árasztom
szét a te tagjaidba,alakítalak
formállak az én hasonlatosságom
ra,hogy másképpen lásd a
dolgokat,hogy én nagyobb vagyok
minden gondnál és bánatnál ami
téged gyötör hogy én képes vagyok
elbánni a téged nyomorgató
helyzeteddel,csak figyelj
rám,engedj magadhoz,engedj
engem cselekedni a te
szívedben,én meggyógyítalak,erôt
adok és bátorságot,örömöt és
szeretetet mert Én vagyok az Úr,a
te Istened,a te Szabadítód aki
annyira szerettelek,hogy az életem
adtam éretted és úgy fogadtalak
el ahogy vagy és elkezdtem
benned a jó dolgokat és az
igéretemmel hûen be is
fejezem,csak ne zárj ki a
szívedbôl,engedd hogy hadd
végezzem benned a dolgot és
higgy bennem,higgy nekem
gyökerestôl megváltoztatom az
életed,szebbé és jobbá teszem
azt! * Úr Jézus!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése